joi, 15 noiembrie 2007

Campanie: "Daruind vei dobindi"

"Dragii mei,
Stiu ca suntem niste oameni buni si ca de multe ori ne-am gandit sa facem un bine. Dar poate am lasat mail-urile cu cereri de ajutor sa treaca mai departe, orbiti de prea multe deadline-uri, poate n-am gasit timp sa stam la posta la coada sa viram niste bani pentru cate un caz disperat, poate n-am avut rabdarea sa ne intoarcem din drum si sa scoatem portofelul in cate o zi ploaioasa, sa-i dam niste bani cersetorului pe care l-am vazut prea tarziu, cu coada ochiului
" - asa incepe apelul trimis prietenilor, pe e-mail, de o colega a mea de redactie, care a initiat o campanie pentru oferirea unui dar de Craciun unei familii sarace cu patru copii, din Dimbovita.

Gestul colegei mele m-a impresionat. L-am pus alaturi de cel al altei prietene, care, in fiecare an, de Paste si de Craciun, cumpara din banii ei - si din ce mai aduna de la amici - dulciuri si jucarii pe care le daruieste copiilor orfani.

Sint faptele unor oameni care n-au in spate institutii, care nu vor sa-si faca imagine din asta, care nu se bat cu pumnii in piept aratindu-si generozitatea. Fapte crestine, pur si simplu.

Pina acum am evitat sa "institutionalizez" orice astfel de gest. Dar azi cred ca e momentul sa folosesc platforma "Rost", pentru a da amploare unei campanii cum nu se poate mai potrivita in Postul Nasterii Domnului.

Va propun asadar sa donati cite 10 lei (noi) in contul Asociatiei "Rost" (cod fiscal 12495302) numarul RO 25 BACX 0000 0001 0736 3250, deschis la HVB Tiriac Banck, Sucursala Orizont - Bucuresti, cu mentiunea "pentru campania «Daruind vei dobindi»".

Banii vor fi strinsi pina la sfirsitul acestei luni si apoi vor fi daruiti, in parti egale, unor familii nevoiase, pe care le vom gasi prin intermediul unor parinti duhovnici. Cu cit se vor aduna mai multi bani, cu atit vom putea ajuta mai multe familii.

Dati celui nevoias, caci lui Hristos Domnul ii dati!

1 Comentário:

Unknown spunea...

Doamne ajuta! Sotia unui preot tanar are nevoie de o operatie pe cord. Doctorii i-au cerut 3000 de euro,scoala la care parintele preda ore de religie a reusit sa stranga 10 milioane de lei/vechi.Suma e infima pe langa cat le trebuie.Suntem in Postul Craciunului,ajutati niste oameni la inceput de drum,ajutati un om sa traiasca,orice suma e binevenita.Contul este: IBAN:RO64RNC5080C45922306536. Numarul de card este 6761640018395003. (pt.Parintele Florin). Nr tel al parintelui Chiosea este 0740895697, pt contact personal. Multumesc,Domnul sa va rasplateasca osteneala!