sâmbătă, 22 decembrie 2007

Un strop de bucurie pentru 23 de copii in pragul Craciunului

Ieri am pus punct final si celei de-a doua parti a campaniei "Daruind vei dobindi", organizata de ROST. Inca sase familii au avut un strop de bucurie in plus, in prag de Craciun. Reamintesc ca in prima parte a campaniei am strins bani de la mai multi cititori ai nostri pe care i-am banii unei familii cu patru copii din Dimbovita. Ieri am primit confirmarea ca parintii sau tuturorii a inca 19 copii au ridicat banii colectati din donatii de catre ROST in a doua parte a campaniei.
Intre 15 noiembrie si 10 decembrie, am strins in total 3150 lei (noi).
Pentru o transparenta fireasca, asa cum am promis, redau aici numele beneficiarilor, cu sumele primite prin intermediul ROST:

1. Fam. Necsoiu Marian - Marcesti/ Dimbovita, patru copii - 450 lei (noi), in prima parte a campaniei. Suma a fost completata pina la 1260 lei prin eforturile a doi colegi ai mei, Dia si Catalin (care au initiat campania pentru aceasta familie). De asemenea, familia Necsoiu a primit imbracaminte, jucarii si dulciuri in doua transporturi cu masina. Mai multe persoane mi-au cerut adresa familiei, pentru a trimite direct anumite bunuri.
2. Fam. Badeanu Constantin - Vulcan/ Hunedoara, cinci copii - 500 lei, in a doua parte a campanii, ca si toti ceilalti care urmeaza.
3. Fam. Oprea Razvan - Bucuresti, patru copii, il asteapta pe al cincilea - 500 lei; a promis ca va darui in acest dar neasteptat si altor copii.
4. Fam. Popescu Florin - Poiana Teiului/ Neamt, cinci copii - 500 lei.
5. Fam. Ghiur Marcel - Rosiori/ Teleorman, sase copii - 700 lei.
6. Fam. Resceanu Madalin - Bucuresti, doi copii - 300 lei.
7. Gyorgy Monica - Odorheiul Secuiesc/ Harghita - pentru fratele sau Duma Ciprian, caruia ii este tutore (caci nu au parinti) - 200 lei. Ciprian este unul dintre orfanii care invatat la Liceul romanesc "Marin Preda" din Odorhei. De Craciun isi dorea o pereche de pantofi.

Tuturor celor care au contribuit pentru a readuce, fie si pentru o clipa, zimbetul pe fetele acestor oameni, le multumesc foarte mult. Si le doresc sa le rasplateasca Dumnezeu fapta buna inzecit.
Stiu ca n-am rezolvat o problema, ci am oferit doar o slaba mingiiere pentru un moment. Dar mai stiu si ca, macar de sarbatori, orice om are nevoie sa nu se simta parasit de semeni si ca orice gest de bunavointa este un balsam pentru suflet.
Sa ne ajute Dumnezeu ca si alta data sa fim in stare de astfel de gesturi.

Seja o primeiro a comentar