luni, 3 noiembrie 2008

ÎPS Teofan l-a făcut arhimandrit pe Părintele Iustin Pârvu

Ieri, a avut loc sfinţirea mănăstirii de maici, cu hramul "Adormirea Maicii Domnlui", de la Petru Vodă - Neamţ, organizată sub îndrumarea duhovnicească a Părintelui Iustin Pârvu, stareţul mănăstirii "Sfinţii Arhangheli Mihail şi Garviil". Sfinţirea a fost săvârşită de P.S. Calinic Botoşăneanul. La slujbă a participat şi Părintele Iustin Pârvu, care a fost făcut arhimandrit şi a primit Crucea Moldavă. Vrednic este!

3 Comentários:

Pariziana spunea...

Vrednic, vrednic!

Anonim spunea...

Exista, din pacate, putine zile cand ti se mai picura in suflet bucurie...
Astazi, am simtit o bucurie desavarsita, cand Parintele Iustin Parvu a fost facut arhimandrit.Este o incununare a vietii Sfintiei SAle, aceea de un adevarat sfant. Cat de modest este si cat de smerit...dar cata intelepciune , cata dragoste de neam , cata daruire in a apara, nestirbita, credinta ortodoxa! I-am auzit si blandetea glasului, dar numai in spatiul virtual. Cat de mult imi doresc sa-l vad si sa-l ascult , in realitate...dar e lung drumul pana la dansul.
La Aiud, nu am stiut ca vine si am pierdut neasemuitul prilej de a-l vedea.
Parintele Iustin Parvu este pentru mine un model de viata traita frumos, cu darzenie, cu multa jerfa.
Ce mi-as mai fi putut dori in acesta zi? Nimic, caci Parintele Iustin Parvu mi-a umplut-o de lumina celesta, de fericire si de nadejde in Hristos.
Maria

Anonim spunea...

M-am emotionat la auzul acestei vesti pe care de mult o asteptam. In putinele mele pelerinaje pe la parintele l-am considerat un sfant. Acest titlu i se cuvenea de mult ca un semn, dar in smerenia sa, nu cred ca acesta conteaza... ARHIMANDRIT e de mult si noi nu l-am stiut, nu l-am cunoscut! Cautati-l, ascultati-l, acum cat mai avem timp.

- pierdut am fost...