joi, 3 septembrie 2009

Drumuri europene & un apel reînnoit

Sînt plecat într-o călătorie de documentare în străinătate (fotografia alăturată este făcută azi, în grădina Muzeului de Istorie al Bosniei şi Herţegovinei din Saraievo). Umblu mult şi n-am întotdeauna conexiune la internet sau timp să scriu aici. De aceea voi da rar drumul la comentarii şi voi posta numai cînd va fi absolut necesar. Sper să înţelegeţi şi să mă iertaţi.

Mă voi întoarce în a doua jumătate a lunii septembrie şi atunci voi intra într-un alt ritm.

În tot cazul, îmi voi respecta promisiunea pe care am făcut-o în postarea de mai jos şi în această perioadă, şi după ce revin în ţară.

Am prea multe de construit, pentru a-mi pierde timpul cu cei puşi doar să dărîme. E treaba lor şi fiecare va fi judecat pentru faptele sale. Regret doar că nu i-am lăsat în plata Domnului de la bun început.

PS:
Revin cu o rugăminte. Dacă vreţi să faceţi un bine, vă rog să contribuiţi la strîngerea fondurilor pentru ca o familie necăjită să aibă un acoperiş deasupra capului în această toamnă. Mai trebuie doar 5000 de lei noi. Citiţi aici!

Seja o primeiro a comentar