sâmbătă, 31 octombrie 2009

Vlădica Bartolomeu Anania la Eugenia Vodă

Vă recomand să vedeţi un dialog interesant şi emoţionant între vlădica Bartolomeu Ananina şi marea doamnă a interviului de televiziune Eugenia Vodă. Pentru cine nu a citit încă Memoriile lui Bartolomeu Valeriu Anania, acest interviu, care a avut loc acum şase ani, este o bună introducere.

Bartolomeu Anania la Eugenia Vodă 1/6



Bartolomeu Anania la Eugenia Vodă 2/6



Bartolomeu Anania la Eugenia Vodă 3/6



Bartolomeu Anania la Eugenia Vodă 4/6



Bartolomeu Anania la Eugenia Vodă 5/6



Bartolomeu Anania la Eugenia Vodă 6/6

8 Comentários:

alexander spunea...

io nu rezist la emisunea asta mai mult de 5 minute. din cauza moderatorului. nu suport stilul. pur si simplu ma alunga din fata ecranului :)

Anonim spunea...

Daca nu rezisti Alexander, e o problema! Fa un efort, treci peste orgolii si te vei simti mai bine! Interviul este superb iar cartea este mult mai superba.
Am postat si eu la mine pe blog acest interviu si toti prietenii mi-au confirmat ca este deosebit.
Slava lui Dumnezeu ptr toate!

Cristian

alexander spunea...

@anonim: ...iar dialogurile andreei marin sint de trei ori mai superbe! Si urmatorul volum al mihaelei radulescu este la puterea a zecea de superbisim...

Ca sa scriu pe intelesul tuturor anonimilor cu chestii superbe intre degete si sinapse: prefer "brand-ului" tv E.Voda, purecii de ecran de la vechiul televizor cu lampi, Snagov :)

Unknown spunea...

@ Alexander:

Sintem liberi sa alegem la ce ne uitam si ce nu.
Eu ramin insa la parerea ca Eugenia Voda face interviuri exceptionale cu personalitati extraordinare. Cazul de fata e graitor. Si daca ai reusi sa treci peste ce te enerveaza la Eugenia Voda (chiar, ce?), ai asculta un om minunat in libertatea lui, Bartolomeu Valeriu Anania. Si s-ar putea sa-ti foloseasca. Dar, desigur, acest interviu nu e decit o palida introducere la cartea sa de memorii. Pe care se poate sa o fi citit.

alexander spunea...

@claudiu: dupa cum prea bine stii, am cetit cartea ("si mai mult decat atat").

Dar cartea de memorii, Omul A, IPS B..., nu au nicio legatura cu moderatorul si modul in care intelege sa-si faca emisiunea.

Ai mers si tu, tras emotional de curentul declansat de "anonim" :)

Cand am nevoie de un personaj (fie el Puric sau Plesu :) ), cu siguranta ca nu il caut la tocshoul EV.

Iar daca totusi vreu si un tocshou, sun la TVR si Tele7abc sa trimita un curier cu casete beta: I. Sava si C. Todea :)

Vizionare placuta! :D

Unknown spunea...

@ alexander:

Chiar nu-ti inteleg inversunarea. Nu m-am lasat tras de nici un curent, mie imi place cum face interviuri Eugenia Voda. Ti-am mai spus si alta data, un bun facator de interviuri scoate de la interlocutor lucruri cu totul ascunse in acesta, la care el insusi nu s-ar fi gindit sau pe care nu ar fi vrut sa le spuna. Iar Eugenia Voda stie sa faca asta foarte bine. Plus ca are un curaj al intrebarilor demn de toata stima.

Anonim spunea...

Alexander!
Nu sunt un anonim. Doar ca nu a functionat cont-ul wordpress si de aceea am postat pe anonim. Dar am semnat la sfarsitul articolului.
Nu-mi plac polemicile dar cred ca comentariile tale sunt obraznice.
Modul in care te exprimi nu este pentru blogul acesta. Imi pare rau sa-ti spun asta dar e real.
Nu toata lumea a citit cartea, sau poate nici nu au auzit de ea unii. Acest interviu iti deschide o perspectiva. Puteai sa faci abstractie de Eugenia Voda daca nu o aveai la inima. Ce ai castigat ca ai defaimat un om. Bunicul meu ma invata sa iau ce-i bun de la om si in felul acesta voi vedea mereu partea buna alucrurilor si noi trai in inversunare.
Dar n-am scris aici ca sa-ti fac eu educatie, tu esti un baiat citit dupa cum se vede.

Cristian

alexander spunea...

:))

mai mai gandesc, poate ar trebui chiar sa nu mai intru deloc pe acest blog in care nu ma ridic la nivelul comentariilor :)

hm, poate chiar il pedepsesc pe proprietar si mai rau si il las in pace sa savureze interviul cap-coada. in direct :)

cum s-a adunat fibra subtire a intelectualitatii de dreapta-conservatoare in acest loc elitist :)