miercuri, 4 noiembrie 2009

Topul oraşelor unde poţi trăi bine

Capital a făcut un top al oraşelor din România în care e cel mai bine să locuieşti. Surprinzător, sau poate nu, topul e dominat de oraşele foarte mari, cu Bucureştiul - moţ. Eu, ca unul venit din Bacău - urbe care nici nu apare în analiză -, n-am decît să mă bucur :) Şi tocmai mă gîndeam să mă mut într-un loc mai liniştit şi neapărat respirabil.
Capital spune că, deşi este aglomerat, zgomotos, murdar şi scump, Bucureştiul e oraşul în care se trăieşte cel mai bine. Avantaje: şomaj mic, salarii mari, locuri de distracţie berechet, spectacole de teatru, vedete ale muzicii internaţionale care poposesc aici mai des, evenimente culturale, apropierea de mare şi de munte.
Pe locurile următoare, la diferenţe de punctaj neglijabile, sînt Timişoara, Cluj şi Constanţa. Iaşi, Sibiu, Braşov şi Oradea vin ceva mai departe, dar la nivel bun de trai. Aşa încît Ardealul şi Banatul sînt fruncea între provinciile istorice.
Vedeţi amănunte şi explicaţii aici.

2 Comentários:

sceptik spunea...

Hai 'napoi in Bacau. Nu stiu daca as da bacaul pe altceva, cu toate Universitatile lor si numarul mic de someri. Bineinteles ca sunt subiectiv :). Dar ma bucur ca bacaul nu apare in topul acela. Serios!

Unknown spunea...

@ sceptik:

Him, e departe de Capitala :)
Si oricum as vrea ceva mai munte :)