duminică, 16 iunie 2013

(Im)Politice

Umor involuntar sau dispreţ pentru electorat?

"Mi-am vîndut crucea de aur de la gît ca să supravieţuiască partidul. Soţia mea şi-a vîndut inelele, fetele mele şi-au vîndut cerceii, nici un cercel în ureche nu mai au", a spus azi, la B1Tv, liderul PRM Vadim Tudor, în timp ce-şi aranja frizura, lăsînd să i se vadă ceasul de aur de la mînă.

Şi încă una: "Toţi cei care au vrut să preia puterea în partid astăzi sînt o adunătură de golani. Cîţiva securişti şi ciocoi, care au spoliat bietul popor român în timpul lui Ceauşescu; că de răul lor s-a şi răsculat populaţia în 1989. (...) Pe ăştia i-am băgat în Parlament patru mandate, şaisprezece ani de zile…"

Creştinul Băsescu recidivează. Mişcarea populară sau Mişcarea poponară?

Intrebare: Sunteti de acord cu casatoriile intre persoane de acelasi sex?

Basescu: Sunt de acord cu libertatea fiecarui om sa faca ce vrea cu viata lui, inclusiv aceasta liberate. Ce facem fiecare intre peretii casei noastre este problema noastra. A intra in aceasta zona, a o reglementa cu interdictii prin Constitutie este o mare greseala. Avem un Cod civil care spune ce inseamna familia, reglementeaza relatiile si nu se stie ce evolutii vor fi. Nu treci in Constitutie ceva ce maine s-ar putea sa fie modificat. Daca vor sa se casatoreasca barbat cu barbat si femeie cu femeie este problema lor. Eu sunt crestin ortodox si respect perceptele crestinismului. Altii poate au alte perceptii, este problema lor.

(...) Ma voi ocupa de Miscarea Populara, voi sustine eficient si partidul Miscarea Populara...

Seja o primeiro a comentar