luni, 28 aprilie 2014

Maestrul şi "discipolul". Noica şi Lavric

Am descoperit înregistrarea cu Noica întîmplător. Mi-a plăcut mult, pentru că sesizez (sau aşa îmi pare) rădăcini creştine la un gînd filosofic pe care îl expune în doar 11 minunte. 
Am văzut luni emisiunea cu Sorin Lavric. Mi-a plăcut la fel de mult, pentru că acesta este nu doar un intelectual de rasă, ci şi un om de caracter, care îl plasează într-o descendenţă nobilă. 
Lavric a scris o carte excepţională despre Noica. Şi o spun chiar dacă în unele privinţe am păreri diferite de cele exprimate de autor.
Sorin Lavric conduce un cerc de filosofie care îi poartă numele lui Constantin Noica.
Din aceste motive şi din altele, Lavric poate fi considerat un discipol întru înţelepciune şi stil al lui Noica. 

Vă invit să vizionaţi filmul cu Noica aici, iar emisiunea cu Lavric aici

Seja o primeiro a comentar