sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Pr. Ioan Florin Florescu despre amestecul unor clerici ortodocși în campania electorală

Pr. Ioan Florin Florescu: ”Mi-e rușine de cei care v-au spus din amvonul Bisericii să votați un hoț dovedit, doar pentru că e botezat ortodox și își face cruce cum trebuie. Îmi cer eu scuze pentru această rezumare imbecilă a Ortodoxiei. Dacă v-ar fi spus-o niște oameni proști, mi-ar fi fost doar milă, dar de vicleniile popești care îl iau ca martor pe Dumnezeu mi-e scârbă. Mi-a fost o silă cumplită să-l aud și să-l văd pe episcopul Maramureșului poruncind preoților, cu aerele unui căprar fudul care împarte ordine unor trupeți, cum și pe cine să voteze („noi avem candidatul nostru”). Mi-a fost silă până la greață, să-l văd pe starețul unei mănăstiri, cu crucea în mână, la sfârșitul Liturghiei, chemând oamenii la votarea unui hoț -, căci ce altceva decât un hoț este un plagiator dovedit. Am murit de rușine să-mi văd Patriarhul punându-și preoții să-i cânte „Vrednic este” unui individ al cărui merit este că a mai zvârlit niște pomeni Bisericii, pentru a-și cumpăra bunăvoința ei. Mi-a fost rușine să văd parohii și mănăstiri primind până în ultimul ceas pomenile guvernului, în timp ce profesorii le-au refuzat cu demnitate. Îmi este silă de lăcomia celor care au făcut ca numele Bisericii mele să fie târât în scandaluri electorale și numit în bătaie de joc „corporația”. Așa să știți, că și mie îmi este silă și sînt revoltat, așa cum probabil sînteți și voi. Trebuia să v-o spun, ca să nu mă sufoc. Acuma, că ne-am eliberat, vă rog și vă spun ce am învățat și eu de la Sfinții Părinți, să nu vă smintiți de toate acestea și să rămâneți neclintiți în Biserică, unde toate acestea sînt trecătoare, dar frumusețea ei și credința și dragostea predate rămân în veac.”

3 Comentários:

Unknown spunea...

interesant,si cam adevarat

Unknown spunea...

popii ortodocsi se bucura ca prostii de PSD si pomenile astea,

cand o sa vada cine e PONTA abia atunci o sa realizeze ce gafa monumentala au facut!! cand biserica se va separa de stat,la presiunea europeana,si sub PONTA,

popii nu vor mai primi nici un salar de la stat si vor crapa de foame,vor face voluntariat sau vor trai din donatiile credinciosilor.

atunci sa vezi cum scade ortodoxia de la 80 procente la 20 procente,ca in FRANTA ecumenista,unde 20 procente s-au declarat catolici,restul musulmani,atei,sau altele.

Anonim spunea...

(trimit comentariul mai tarziu, ce sa fac, intru foarte rar pe blogul asta)

Interesanta dezinformarea cu "Franta ecumlenista" si cu 20 %. Pe Cia World Facotry figureaza 63-66 % catolici (adica majoritatea). Atei sunt 23-28%, musulmani Muslim 7-9%.