luni, 17 noiembrie 2014

Victoria bunului-simț, începutul unei revoluții

Klaus Iohannis a înregistrat o victorie zdrobitoare. Dincolo de orice previziune a sociologilor, politicienilor sau liderilor de opinie.
Iohannis are meritul că a dat expresie bunului-simț. Cu asta a cîștigat. Dar victoria nu este atît a lui, cît a celor care s-au săturat de Ponta și de tot ce reprezintă el. Votul dat lui Iohannis a fost în mod fundamental un vot anti-Ponta! Asta să-i fie clar și lui Iohannis. Să le fie limpede și celor din PNL/PDL.
Prezența masivă la vot, care ne ridică între primele democrații europene, ca și votul copleșitor pentru candidatul ACL, spune unul și acelașți lucru: ne-am săturat de voi, comuniștilor! Este totodată și un avertisment pentru ACL și Iohannis: dacă vă veți purta la fel ca Ponta & Co, la fel veți păți. De-acum ne cunoaștem puterea și sîntem deciși să ne-o exercităm.

Între cele două tururi am scris și aici despre puterea votului. Mulți mă veți fi privit sceptici. V-am spus atunci că din pricina aroganței a fost sancționat și Adrian Năstase și că tot asta îi va aduce sfîrșitul lui Ponta. Probabil că nu m-ați crezut. Azi se adeverește că am avut dreptate. Mă bucur.
Dar, atenție, victoria lui Iohannis este doar începutul unei revolutii autentice, in sensul restaurării în făgașul firesc a întregii societăți românești. Depinde de noi, de generația noastră, a decrețeilor, mai ales, să ducem la bun sfîrșit această revoluție.

Seja o primeiro a comentar